Novice

Novice

Kampanja #ZaSvet uspešno zaključena – dosegla in presegla zastavljene cilje

Kampanja #ZaSvet uspešno zaključena – dosegla in presegla zastavljene cilje

V družbi Borzen smo pod okriljem naše blagovne znamke Trajnostna energija uspešno zaključili kampanjo #ZaSvet, namenjeno ozaveščanju mladih o pomenu odgovorne rabe energije, zmanjševanju digitalnih odpadkov in vpliva spletnega nakupovanja na okolje.

Kampanja je bila usmerjena v mlade med 20. in 27. letom starosti, živeče v Sloveniji. V času trajanja kampanje, ki je trajala tri mesece smo uspeli doseči več kot 203.000 unikatnih uporabnikov, na družbenih omrežjih Instagram in Facebook. Kampanja na YouTube-u kanalu pa je dosegla skoraj 94.000 ogledov.

Kampanja #ZaSvet je dosegla izjemne rezultate, saj smo ne le dosegli zastavljene cilje, ampak jih tudi znatno presegli, kar dokazuje uspešno izvedbo in močan odziv ciljne skupine, ki je z veliko angažiranostjo sprejela sporočila o trajnostnem ravnanju z energijo.

Hvala vsem, ki ste sodelovali pri izvedbi kampanje, ter vsem, ki ste podprli naša sporočila in aktivno sodelovali. Skupaj smo uspešno širili zavest o pomenu odgovorne rabe energije, kar bo pomembno prispevalo k ustvarjanju bolj zelene in trajnostne prihodnosti. 

Značke:
Povezave
Dokumenti
Povezani članki
 
21. maj 2025
259

Theme picker

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinah s področja TRAJNOSTNE ENERGIJE. Prijavite se na e-novice!

Prijavite se na e-novice